Contacteer ons

Bel ons

T +32 56 49 72 76

Vul het formulier in

U hoort snel van ons
Eerste hulp bij storingen

Heeft u plots geen warm water meer of werkt de verwarming niet?

Onderstaande checklist kan u hierbij helpen:

 

  • Staat de zekering van de ketel nog op?
  • Zit de stekker nog in het stopcontact?
  • Werkt uw thermostaat op batterijen? Indien ja, werken de batterijen nog?
  • Staat de gaskraan open, zowel aan ketel als aan teller?
  • Controleer of alle radiatoren open staan.
  • Indien mogelijk, reset de ketel.
  • Staat de thermostaat hoog genoeg en is de timer correct ingesteld?
  • Zijn de radiatoren ontlucht?
  • Is de waterdruk tussen 1,3 en 2 bar? (LINK)

 

Vindt u zelf geen oplossing voor het technische probleem?

Bel dan naar T +32 56 49 72 76.

Een tijdig onderhoud voorkomt problemen

Een goed onderhouden verwarmingstoestel zorgt voor een hoger rendement, lager verbruik en ook een langere levensduur van uw toestel.

Een onderhoud zorgt er ook voor dat er eventuele pijnpunten, preventief kunnen aangepakt worden.

 

Bij wet is het verplicht om uw ketel te onderhouden; voor een gasketel is dit tweejaarlijks, voor een ketel op stookolie is dit jaarlijks.
 

Bij verhuring, is het de huurder die instaat voor het onderhoud.

 

Wat doet Ecotechniq bij een onderhoud?
Een onderhoud van uw ketel, betekent niet enkel een attest opmaken.

Bij een onderhoud wordt alles grondig gereinigd, alsook wordt er een visuele controle gedaan van de ketel. Na het reinigen wordt de ketel volledig uitgemeten om zo ook het rendement te controleren.

 

Nadien ontvangt u de nodige attesten.